vrijdag 24 januari 2014

72 neutral oogschaduw Palette

Hoi! Ik heb vandaag weer een review voor jullie, dit keer van een ander palet die iets uitgebreider is.  Zoals jullie in de titel al zagen heeft het palet 72 kleuren waarvan ze (bijna) allemaal mooie bruin tinten zijn. Ze zijn allemaal erg mooi en ik ben er ook heel erg blij mee! 



Zo ziet het van de buitenkant uit:














Het is niet zo heel erg bijzonder aangezien het alleen maar zwart is, maar het gaat dus toch om de binnenkant en erg belangrijk vind ik het dus niet.
Als je het palet openmaakt, kom je de 72 kleuren tegen waarvan ik die foto weer hieronder plaats.















Veel bruine tinten dus! Gelukkig zijn er dan ook weer wat roze tinten die nog een beetje kleur bezorgen. Zelf heb ik expres voor zo'n palet gekozen aangezien ik niet al te duidelijk oogschaduw wil dragen en deze nude kleurtjes daarvoor perfect zijn! De een is nog zichtbaarder dan de andere, dus ik kan lekker variëren tussen de lichtere en donkere kleuren. Hier zijn de meeste kleuren matte kleuren, maar er zijn ook een maar met een lichte glans.









Aangezien er 72 kleuren zijn, heb ik ze lang niet allemaal kunnen swatchen en daarom heb ik er een paar gekozen. Sommige zijn in de pigment iets sterker dan de andere, maar dat komt natuurlijk ook door de donkere tint vergeleken de lichtere tint. Die zie je namelijk iets minder dan de donkere. Ik zelf vind ze fijn aanbrengen en al vind ik wel dat ze een klein beetje meer pigment mogen hebben, ben ik erg blij als ik het op mijn oog aanbreng. De kleur pakt niet gelijk heel sterk, maar komt wel dichtbij.

Al met al ben ik best wel blij met deze aankoop en heb ik er ook geen spijt van. (Alhoewel ik de prijs achteraf best wel hoog vond!). Aan het palet is niets te klagen.

Waar gekocht en wat was de prijs?
Ik heb het palet op internet gekocht en dat ging via een Nederlandse site genaamd: Beauty88.nl Misschien kennen jullie het wel, misschien ook niet. De site is in ieder geval betrouwbaar!

Het kostte €24,35 inclusief btw. Maar daar moeten natuurlijk ook nog verzendkosten bij! Samen heb ik het dus voor ongeveer €29,00 euro bij mij thuis gekregen.

Groetjes,
Dimphy.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten