woensdag 15 januari 2014

Mini shoplog!

Hoi! Gisteren was ik even naar de stad om een cadeau voor iemand te halen, maar ik had nog geld over en wilde nog even langs bepaalde winkels. Ik heb een paar dingen meegenomen en dat ga ik jullie in dit artikel laten zien.





Hierboven zie je een oogschaduw van 'Gosh' die ik bij het Kruidvat heb gekocht. Ik vond het best wel mooie kleuren en ondanks dat ze niet echt heel erg goed passen bij de winter, (vind ik) heb ik het toch maar meegenomen omdat het niet duur was en ik het gewoon wilde uitproberen! Uiteindelijk ben ik er best wel blij mee. Ik kan er voorlopig nog wel mee aan de gang. De naam van dit trio oogschaduw setje is: TR21 CRYSTAL WATERS.
Nog even iets anders: Je ziet wat vlekjes op het palet, wat komt door een sticker die ik er vanaf heb gehaald. Staat een beetje slordig, maar ik kreeg het er verder niet vanaf. Aan het einde van dit artikel zie je nog de swatches die erbij horen!


Wat je hier ziet zijn drie nagellakjes van Saffron die ik bij de ''Op is op shop'' heb gekocht! Eigenlijk leken de kleuren net iets anders in de winkel dan thuis, maar alsnog vind ik ze wel mooi. Ik wilde wat rode tinten en dat heb ik ook gekocht. Al zie je een iets andere in het midden. Dat heeft niet zoveel rood. Het is gewoon een aparte kleur die op zich best wel mooi is.  Ik zeg je de nummers van de lakjes van rechts naar links: 26, 25 en 21.





Sorry voor het zo slordig lakken van mijn nagels! Ik ben soms nogal ongeduldig en dan gebeurd dat. De volgende keer zal ik proberen om geduldig te blijven zodat het er niet zo uitziet.





Hierboven zie je een lipgloss van Essence. Van deze zijn er als het goed is 3, waarvan ik er 2 heb. Alhoewel ik er eentje kwijt ben geraakt. Dat was gelijk ook de reden waarom ik deze kocht! Ik wilde ook nog eens een ander kleur proberen en nam daarom deze oranje gel tint mee. Het product heet 'flashy apricot' en het nummer is 03. Zelf vind ik het een best wel gave lipgloss, vooral omdat het anders is dan andere. Dat komt door de gel tint. Het geeft een mooie kleur af die ook nog eventjes blijft zitten. Helaas niet te lang, maar wel voor een tijdje. Als je niet drinkt of eet ten minste.




De swatches hierboven zijn van de oogschaduw en de lipgloss! Zoals je ziet is het pigment van de oogschaduw echt heel goed en mooi dekkend! Ik ben er ook heel erg blij mee en kan niet wachten totdat ik ze kan dragen. (Wat ik voorlopig niet ga doen)

Nog even de prijzen: De drie nagellakjes kostten samen 5 euro. Ik had de oogschaduw voor 2,50,- mee kunnen nemen en de lipgloss was 1 euro omdat hij voor de helft van de prijs was. Ik was er dus ook nog eens even heel lekker goedkoop vanaf!


Bedankt voor het lezen! Groetjes!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten