zondag 19 januari 2014

Make-up palette by Yves Rocher

Hoi meiden! Alweer tienduizend keer sorry voor afgelopen week. Ik heb weinig artikels geplaatst en daarvoor voel ik me schuldig. Ik had het gewoon erg druk met school en daardoor had ik weinig tijd om iets op mijn blog neer te zetten. Om dit goed te maken, zal ik vandaag twee of meer artikels plaatsen waaronder deze review over mijn nieuwe palet! Gisteren heb ik het gekregen en dus wil ik vandaag laten zien wat er allemaal inzit.



Het is een palet van Yves Rocher was ik al in de titel had vermeld en het heeft 15 kleuren oogschaduw, 7 kleuren voor je lippen en 2 blushes. Hieronder zie je de foto van de buitenkant van het palet en daarna de binnenkant.



Je ziet hier de 15 kleuren oogschaduw.

Hier zie je de swatches van de kleuren. Zoals je ziet zie je een paar iets minder goed dan de rest, maar ze zijn allemaal erg mooi. Ik heb ze ook al op mijn oog uitgeprobeerd en de kleuren die je op mijn arm juist niet goed ziet, zijn daar wel mooi te zien. Jammer genoeg heb ik geen foto voor jullie, dus ik hoop dat dit genoeg is. Er zitten in ieder geval veel mooie tinten tussen en het pigment daarvan is goed. Bij sommige kleuren is dat wel wat minder, maar als je daar gewoon een paar keer overheen gaat, zit het helemaal perfect en is de kleur goed te zien.

Dit zijn de kleuren voor je lippen en twee blushes voor je wangen. Sorry dat ik hier geen swatches van heb gemaakt! Ik zal zo goed mogelijk proberen uit te leggen wat ik ervan vind.
Ten eerste vind ik alle kleuren voor de lippen erg mooi. Je hebt hele lichte tinten tot donkere en daarom vind ik het zo leuk. Ik kan het evengoed voor de winter en herfst gebruiken, als voor de zomer en lente! De kleuren geven een heel lief resultaat op je lippen en het maakt je look helemaal af. Ze geven een mooie kleur en hebben daarnaast hebben sommige ook nog een hele lieve glans waardoor je het ook lichtjes kan dragen.
De blushes draag ik niet, maar ik heb ze wel getest. Aan de linkerkant heb je een hele mooie peachie kleur  en de rechterkant is iets donkerder maar ook erg mooi op je wangen. Ze geven daarnaast ook aardig goed pigment dus zijn goed te zien. Al ligt het er wel aan hoe je het aanbrengt en de hoeveelheid.

Ik vind het allemaal bij elkaar een heel leuk en erg mooi palet en ben dus van plan het daarom ook vaak te gaan dragen. Heel misschien komt er nog een oog look van deze kleuren oogschaduw op mijn blog, maar daar ga ik nog even over nadenken.

Groetjes,

Dimphy.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten