zaterdag 1 februari 2014

Beautydagje!

Hoi meiden. Ik moet zeggen dat ik niet zo heel erg slim ben geweest eigenlijk  ook een beetje ben teleurgesteld. Deze week had ik ontzettend veel toetsen waaronder PTA'S en ik had gewoon geen tijd om iets anders te doen. Dus ook niet bloggen. Volgende week krijg ik het minder druk en daardoor kan ik gelukkig wel meer plaatsen. Ik ben jullie in ieder geval veel verschuldigd. Nogmaals sorry! Ik was gewoon aan het stressen. Nu ik eindelijk deze drukke week achter de rug heb, vind ik dat ik wel dagje voor mijzelf heb verdient! Dit artikel zal dus over een beauty dagje gaan, die ook nog andere dingen er tussen heeft. (Denk aan leuke series of films die je erbij kijkt!)
Voor iedereen is zo'n dagje anders, maar ik ga hierbij de mijne vertellen en heel misschien haal je er nog leuke dingen uit.




Eigenlijk wil ik beginnen met een frisse douche in de ochtend. Gewoon even wassen met heerlijke shampoo en daarna een lekker haarmasker in. De huid verdient ook een boost dus een goede body crème naar afloop maakt het geheel helemaal af. Als ik uit de douche ben, trek ik losse kleding aan. Geen strakke broeken of shirtjes, gewoon een wijde broek gecombineerd met een oversized sweater. Heerlijk!
Terwijl ik mijn haar nog laat opdrogen, smeer ik alvast een maskertje op mijn gezicht. Misschien hebben jullie mijn review over die komkommer masker gelezen en dat ga ik dus gebruiken. Het trekt ongeveer een kwartiertje of minder in dus in de tussentijd zijn mijn nagels aan de beurt.
Natuurlijk begin ik met veilen als dat nog niet is gebeurd en smeer daarna een tube van trind over mijn nagels. Dit helpt om ze wat sterker te maken en beter te laten groeien. Het is overigens ook nog eens goed voor je handen. Die worden er namelijk lekker zacht van.
Aangezien ik geen zin heb in base coat, lak ik gewoon mijn nagels zonder er verder nog iets te doen. Je kan natuurlijk zelf de kleur kiezen. Het is maar wat je leuk lijkt. De ene heeft liever roze, de ander lieve blauw. Ik zelf kies in ieder geval voor een licht roze kleur die niet al te veel dekking geeft. Zo zijn ze wel verzorgd maar niet te opvallend. Die natte nagels leg ik onder mijn nageldroger die ik bij de action heb gekocht. Het ding is niet echt geweldig, maar het helpt voor een deel wel. Voor de rest wapper ik gewoon met mijn handen en blaas ze ook nog even droog.
Als ze dan eindelijk droog zijn, moet het masker er af. Ik kan het er gewoon aftrekken dus hierbij is water niet nodig. Nog eventjes een dag crème op en de rest laat ik zitten. Nu ga ik door naar mijn haren die ondertussen al wat droger zijn. Ik borstel het door zodat er geen klitten in zitten en doe daarna een staart in.
Zo kan er niets in de weg zitten. Misschien is het tijd voor een lekker ontbijt? Ik zou zeggen een lekkere tosti met wat vruchtensap. Desnoods een smoothie als je daar echt zin in hebt! Als je echt lekker gezond doet, maak dan die spinazie smoothie waar ik al een artikel over heb geschreven. Het is lekker en gezond.
Sommige meiden drinken liever thee of koffie, dus dat kan natuurlijk ook. Als je maar zorgt voor een lekker ontbijtje (misschien al middag eten als het al zo laat is)
Als het ontbijtje of middag eten alweer op is, kan je beslissen om nog iets qua verzorging te doen, maar ik ga liever voor de relax mode. Lekker films en series kijken totdat ik erbij neerval! Ik zal hieronder een paar leuke films en series neerzetten. Ten minste, die ik persoonlijk leuk vind.

Series:
The vampire diaries
Pretty little liars
Gossip girl
Awkward
Degrassi
CSI

Films:
Frozen
The hungergames
LOL
Avatar
Toscaanse bruiloft (die binnenkort in de bioscoop komt)
The notebook
Letters to Juliet
Magic Mike
Twilight
She's the man
We're the Millers
Red Riding Hood
Tangled
Hick
Snow white and the huntsman
Burlesque
Devil wears prada
Perks of being a wallflower
Forest gump
Hoe duur was de suiker
Soof
Verliefd op Ibiza
The vow
From prada to nada
Mean girls
Bring it on
EasyA

En zo zijn er nog veel meer films die ik leuk vind, maar daar kom ik helaas niet op. Als hier niets voor jou tussen zit, kan je altijd nog even een lijst met goede films op google zoeken. Daar staan meestal genoeg leuke films.

Groetjes,
Dimphy.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten