zondag 5 januari 2014

Voorstellen!

Hoi hoi! Ik zal me even voorstellen aangezien dit blog vrij nieuw is. Mijn naam is Dimphy en ik ben momenteel 15 jaar. (3 december geworden). Dit blog heb ik vandaag aangemaakt (lijkt me duidelijk) en daar heb ik zo mijn redenen voor. Ik ben het blog gestart omdat ik het erg leuk vind om te schrijven, maar ook om in plaats van blogs te lezen, er eentje zelf te maken. Ik heb me veel laten inspireren door grotere blogs zoals beautygloss, maar ook door een blog van een vriendin die ook vrij nieuw is. Haar naam is Alina en dit is haar blog: Alinaanna04.blogspot.nl 
Ze zal het heel leuk vinden als je even een kijkje neemt en ook een reactie plaatst! In ieder geval ben ik onder andere ook door haar begonnen. Ik zag haar werk en ik vond het erg leuk om te zien en daarnaast wil ik me ook creatief bezig houden.
Mijn blog gaat over beauty, maar ook over het leven. Ik zal regelmatig handige tips plaatsen en dat zal dan over verschillende onderwerpen gaan. Ik ben van plan om er vandaag drie te posten, zo hebben jullie een beetje een beeld van mijn werk.
Ik hoop dat deze informatie genoeg is en je misschien een reden hebt gevonden om mijn blog te blijven volgen. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten