zondag 5 januari 2014

Heerlijke geuren voor je huis/slaapkamer.

Wie wilt het nou niet? Je eigen kamer heerlijk laten ruiken door middel van geuren die je zelf kan uitkiezen! Hier hebben we het niet over luchtverfrissers of je eigen parfum die je je hele kamer rond spuit om het lekker te laten ruiken, maar we hebben het over de wel bekende scentchips. Het is mogelijk dat je er nog nooit van hebt gehoord, waardoor het daarom handig is om dit bericht verder te lezen. Scentchips zijn een soort wax melts die er zijn in verschillende geuren en kleuren. Het is de bedoeling dat je deze scentchips in een brander doet waarvan ik de foto hieronder plaats.  Het geeft een heerlijke geur rondom je huis en dat blijft ook wel een paar uren zo ruiken. De geur raakt door de ruimtes doordat het eigenlijk smelt door de warmte van de kaars en het zo een heerlijke geur achterlaat. Wat nou leuk is aan de scentchips, is de mogelijkheid om zelf geuren samen te stellen. Je kan bijvoorbeeld twee verschillende kleuren samen op de brander gooien waardoor je die twee geuren samen gemixt krijgt. Je kan de geuren dus zo uitkiezen en samenstellen, dat je er echt je eigen geur van kan maken. Leuk toch? Zelf heb ik ook scentchips gehad en ik ben echt heel tevreden. Ik stak het elke keer aan als ik terug kwam van school omdat ik dan heerlijk kon rusten van die lange dag. Maar goed, dat doet er niet toe. 

Verkooppunten:
Eigenlijk zie ik ze tegenwoordig bijna overal. Ze zijn zelfs online te koop en daarom zet ik wat online shops neer. Het verschilt namelijk per winkels en dus is het via internet makkelijker. Wat ik trouwens wel veel zie, is dat ze vaak in woonwinkels te koop zijn.


De prijzen staan op die websites. Ik moet zeggen, voor die dingen vind ik de prijs zelf nog wel meevallen. Je hebt er echt heel veel plezier van en dat is de prijs echt zeker wel waard.


Hier zie je een paar kleuren scentchips en een brander.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten