donderdag 9 januari 2014

Review: Facial peel-off mask cucumber


Hoi! Ik heb zoals jullie al in de titel hebben gelezen, een review voor jullie. Ik liep laatst met vriendinnen in de stad en toen zijn we De Tuinen binnen gelopen. We keken wat rond en toen kocht ik wat dingetjes die ik normaal gesproken altijd koop, maar ook deze peel-off mask omdat ik het er wel leuk uit vond zien. En daarnaast weet ik dat komkommer heel goed voor je gezicht is. Althans, voor mijn gezicht werkt het wel fijn. Ik vind het ook iets heel fris dus vandaar dat ik ook deze had meegenomen. Er waren namelijk ook nog peel-off maskers in andere soorten, maar die heb ik laten liggen. Ik ga jullie nu vertellen wat ik ervan vond!


Ten eerste vond ik de verpakking er best verfrissend uitzien, dus dat heeft in ieder geval al een pluspuntje. Niet dat het me had uitgemaakt, maar daardoor heeft het product mijn aandacht wel gekregen. Toen ik thuis was, ging het spul uitproberen met wel wat hoge verwachtingen. Ik maakte de tube open, kneep erin en daardoor viel er wat doorzichtig spul op mijn hand. Het voelde best plakkerig aan, maar het rook wel erg lekker. Vervolgens bracht ik het op mijn gezicht aan, waardoor ik lichtelijk schrok. Het voelde best wel zwaar aan. Alsof ik een soort lijm op mijn gezicht smeerde. Naja, misschien is dat niet goed omschreven, maar het voelde in ieder geval wel wat zwaarder. Na een minuut begon ik eraan te wennen en voelde het eigenlijk wel grappig. Ik had er geen last meer van, al voelde ik nog wel goed dat het erop zat. Dus het als je het aanbrengt, is het best wel wennen. Ik heb tien minuten gewacht totdat ik het eraf ging halen, wat mij niet zo makkelijk lukte. Ik kreeg het niet in grote stukken van mijn gezicht en dat was vrij vervelend. Ik moest dus wel moeite doen om het van mijn gezicht af te krijgen. In plaats van te trekken, heb ik het met water afgehaald. (En een klein beetje boenen). Misschien had ik het er niet goed opgedaan of had ik langer moeten wachten. Maar weetje, dat gedoe met het eraf halen, vind ik uiteindelijk niet heel storend. De volgende keer lukt het mij vast wel beter!

Uiteindelijke beoordeling: Ik vind het een fijn product! Het spul is best wel grappig en ik had echt het gevoel dat het goed zijn werk deed. Juist omdat het zo zwaar aanvoelt, weet je dat het er goed op zit en dat het echt wel wat invloed heeft. Alleen ik had een minder leuke ervaring met het eraf halen, maar ik denk niet dat aan het masker ligt. Het eindresultaat was best wel fijn, mijn huid voelde namelijk best zacht! De verpakking is ook leuk dus dat is een klein, leuk extraatje!

Het product is van Freeman en ik heb het in ‘De Tuinen’ gekocht.
Ik was ongeveer 4 euro kwijt, maar er was korting. De gewone prijs is volgens mij rond de 6 of 7 euro.

Groetjes,


Dimphy.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten