woensdag 22 januari 2014

Herkenbaar!

Hoi! Ik heb vandaag een artikel voor jullie die gaat over herkenbare dingen. Ik heb eens flink nagedacht en eigenlijk hebben wel meer mensen dan alleen ik het, dus daarom heb ik een lijstje gemaakt met dingen die voor mij heel erg herkenbaar zijn en die mij eigenlijk maar al te vaak gebeuren. Veel plezier met lezen!




1. Als je net een nieuw, leuk liedje hebt ontdekt en je die non-stop luistert totdat je er na één of twee dagen achterkomt dat je hem alweer zat bent.


2. Niet willen stoppen met douchen omdat het zo lekker warm is en je het gelijk koud krijgt als je er een stap onder vandaan zet.


3. Druk zijn met school maar alles uitstellen totdat je helemaal in de stress zit.


4. Het verpesten van je eyeliner als je met een wattenstaafje eroverheen gaat omdat je een dunner streepje wilt, maar je het helemaal uitveegt. 


5. In de ochtend de hele tijd in je bed blijven liggen, terwijl je in de avond moeilijk kan slapen.


6. Eten als je je verveelt of als je net thuis komt van waar je uithing.


7. Gaan shoppen en dan je laatste beetje geld aan make-up, eten of sieraden uitgeeft en dan opeens een heel leuk kledingstuk spot.


8.  Het haten als mensen niet op je berichtje reageren terwijl ze toevallig net ''online'' zijn geweest.


9.  Te lui zijn om thee te zetten en daarom wachten totdat iemand anders aan je vraagt of je ook een lekker kopje thee wilt.


10. Je hele kledingkast overhoop halen en dan toch niets vinden om aan te trekken. 


11. Altijd maar nieuwe dingen kopen zodra je weer geld hebt. (Mij lukt het dus echt niet om te sparen!)


12. In de eerste paar weken voornemen om echt je best te doen op school, maar je het na één week opgeeft.


13. Een verwachting hebben van iets, maar het dan iets totaal anders blijkt te zijn dan je had gedacht.


14. Je voornemen om vroeg te gaan slapen en je na een aantal uurtjes nog steeds op je mobiel zit.


15. Niet de verleiding kunnen weerstaan als je een snoepje, koekje, chocolaatje of iets anders ongezonds op het aanrecht ziet liggen.


16.  Heel stil zijn en niets zeggen terwijl je van binnen bijna ontploft van alle gedachtes.


17.   Iets heel raars doen als mensen naar je kijken.


18.  Wanneer je met je vriendinnen bent alles weet te vertellen en als je alleen bent (of met weinig mensen) vrijwel niets hebt te zeggen.


19.  Als je altijd wel iets over jezelf hebt te zeuren.


20. Teveel gebruik van je mobiel maken en die dus elke dag moeten laden omdat het ding alweer leeg is.


Dit waren twintig dingen die voor mij heel erg herkenbaar zijn! Misschien dat jullie deze dingen herkennen in jullie eigen leven. Eigenlijk heb ik deze dingen zelf heel vaak en dat is nog steeds dagelijks. Jammer genoeg kom ik daar niet meer vanaf! 


Groetjes,


Dimphy.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten