maandag 13 januari 2014

Review: Mijn lipsticks van Catrice

Hoi! Vandaag heb ik een artikel over mijn lipsticks van Catrice. Ik ga ze vandaag laten zien en daarbij vertellen wat ik van ze vind. Het zijn er niet zo heel erg veel, wat komt doordat ik er een paar heb weg moeten gooien omdat ze niet meer goed waren, de andere kleuren echt vreselijk waren en ik die absoluut niet meer wilde houden en omdat ik ze kwijt ben geraakt. Misschien ook omdat ik niet zoveel heel veel lipsticks draag maar meer lipgloss, maar dat laat ik er even buiten! Daarnaast ben ik van plan om meer nieuwe lipsticks te gaan kopen, alleen daar wil ik mee wachten omdat er eerst een nieuwe limited edition moet komen. (Ik heb trouwens op hun website gelezen dat er half januari tot februari een nieuwe komt; Celtica. Die ik super mooi vind!)





Hierboven zie je de zes lipsticks die ik van rechts naar links ga ''beoordelen''


1: Josephine's Joy C03 (die zat bij een limited edition): Ik vind dit best wel een hele mooie kleur. Ik zelf vind het een beetje een diepe cherry kleur en het geeft ook een hele mooie kijk op je lippen! Daarnaast is het een matte lipstick wat ik persoonlijk fijner vind.

2: Roaring Red C02 (deze zat bij dezelfde limited edition als nummer 1):  Net zoals nummer 1 is deze lipstick ook matt. Ik vind deze kleur rood iets meer uitblinken omdat de kleur net iets feller is. Hij staat frisjes op je lippen.

3: Be Natural 010: Oké, laat ik even eerlijk zijn. Deze kleur vind ik vreselijk. Ik snap ook niet waarom ik hem niet net zoals de andere vreselijke kleuren lipsticks heb weggegooid, maar daar was vast wel een reden voor. Deze kleur is echt super nude (bruin achtig) en dat staat gewoon niet bij mijn lippen. Misschien moet ik hem maar eens weggooien.

4: Pinker-bell 140: Deze kleur is echt geweldig. Als je hem openmaakt, komt de kleur meteen naar voren. Het is echt een hele felle kleur en heeft ook best wel een mooi effect op je lippen. Laten we zeggen dat die gelijk opvallen als je ze ermee kleurt.

5: Frozen Rose 130: Over deze heb ik nog mijn twijfels als het over mijn lippen gaat, maar als ik echt puur en alleen naar de kleur kijk, vind ik het echt heel prachtig. Het is een hele voorzichtige en lieve kleur roze, heel onschuldig. Deze valt een stuk minder op, maar geeft een zacht en schattig effect.

6: Shine Gel Glow 060: Sowieso klopt mijn benaming niet. Althans, dat denk ik, want aan de onderkant is de tekst niet meer te lezen doordat het gewoon vervaagd is. Ik kon het nog een klein beetje forceren, maar verder dan dit kwam ik niet. In ieder geval: De kleur is super! Het is een hele mooie roze kleur die net iets minder op valt als 140, maar alsnog wel een goed zichtbaar effect heeft. Ik ben er blij mee. Hij staat super op je lippen en geeft je een iets sterkere look als je het mij vraagt.

Hieronder zie je nog wat swatches.

Natuurlijk is dit ook van rechts naar links!

De lipsticks van Catrice zijn meestal 4 euro! Ook deze hadden die prijs. (Als ik me niet vergis).
Binnenkort komen er waarschijnlijk nieuwe reviews van de volgende lipsticks van Catrice die ik zeker ga kopen!

Groetjes,

Dimphy.

2 opmerkingen: