donderdag 13 februari 2014

Overstappen.

Hi meiden! Ik heb besloten om over te stappen op wordpress. Ik zag laatst een paar blogs op die site en het viel me op dat alles daar veel mooier is. Daarnaast is een vriendin ook overgestapt en zag ik vele verbeteringen en dacht dat ik dat ook wel kon gebruiken. Ze heeft me geholpen om naar wordpress over te stappen en daarom heb ik eigenlijk ook gelijk een nieuwe naam voor mijn blog. Ik zal de link aan het einde van dit bericht zetten! In ieder geval wil ik dat jullie weten dat ik op deze site niet langer meer ga bloggen. In ieder geval bedankt voor jullie bezoekjes! Hopelijk gaat dat door op mijn ''nieuwe'' blog!

Hier is de link naar mijn blog op wordpress.  Aangezien ik het ook nog kort over de hulp van mijn vriendin heb gehad, zet ik haar blog ook nog even neer. Neem daar gerust ook nog een kijkje. Hier is haar blog!

Groetjes,
Dimphy.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten