woensdag 5 februari 2014

Mini shoplog!

Hoi! Ik ben vandaag weer onverwachts naar de stad geweest, maar dan met mijn moeder en zusje. We hebben even wat koffie gedronken en zijn daarna wat leuke winkels ingelopen. Eerst dacht ik niets te zien, totdat we de laatste kledingwinkel opzochten en daar zag ik uiteindelijk toch nog iets leuks. Ik wil jullie graag laten zien wat ik heb gekocht.




Het is een licht roze gekleurd vestje en heeft een goud kleurige rits met een zwarte rand eromheen.  Zoals jullie zien zitten de ritsen horizontaal en is het vestje niet dicht te ritsen, maar het kan dicht via een soort haakje aan de bovenkant. Verder is het vestje heel erg zacht en zit het echt heel comfortabel. Je kan het vestje ook in een grotere maat dragen, maar ook gewoon in je eigen maat. Beide staat het leuk. Het vestje valt overigens lang. Iets wat ik ook vaker in kleding tegenkom.

Aangezien het roze vestje van hierboven zwarte randen had, koos ik voor een zwart shirtje die ik eronder kan dragen. Het shirtje heeft franjes die telkens een stukje langer worden. Ik heb al vele mensen met franjes gezien en weet niet eens of het nog steeds wel echt wordt gedragen, maar ik vond het hier wel leuk bij staan en daarnaast is het een strak modelletje,  wat daardoor het iets bredere vestje beter weergeeft. Het shirtje was er trouwens ook nog in andere kleuren voor de mensen die het willen weten.

Deze kledingstukken heb ik allebei in dezelfde winkel gekocht: The store.
De winkel is voor dames, heren en kinderen. Naast kleding hebben ze ook nog andere accessoires. Het zwarte topje was €19,99 en het vestje was €39,99. 

Dit was de mini shoplog alweer.

Groetjes,
Dimphy.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten