dinsdag 4 februari 2014

Mijn favoriete haar en huidproducten + klein extraatje!

Hoi! Ik heb vandaag weer eens een nieuw artikel voor jullie. Zoals jullie waarschijnlijk al hebben gelezen, gaat dit artikel over huid en haar producten die ik erg fijn vind. Er is ook nog iets extra's te vinden, wat na de haar en huid producten komt. Veel plezier met lezen!




                                                                Haar producten


 Hier zie je alleen maar producten van Andrélon. Waarom? Andrélon is mijn favoriete merk als het om haar gaat en daarnaast vind ik deze producten echt geweldig! Ik zal ze benoemen van rechts naar links.
1. Andrélon perfecte puntjes: Deze is tegen gespleten haar punten en zorgt ook om ze mooi te houden. Het is een witte crème die je in je puntjes aanbrengt en vervolgens niet uit hoeft te wassen. Zelf weet ik niet of het ook echt goed voor je puntjes werkt, maar het zorgt wel voor een zacht effect.
2. Andrélon droog shampoo langer fris: Dit is een droogshampoo en waarschijnlijk heeft bijna iedereen het wel gebruikt of ervan gehoord. Als je je haar een keertje niet kan wassen maar het er bijvoorbeeld veel te vet uitziet, is dit de oplossing. Je spuit het vanaf 15 centimeter in je haar en dat zorgt ervoor dat je vette haren minder vet lijken. Frisjes dus! Eigenlijk is het een soort vasthoudende poeder als je het in je haar spuit. Toevallig weet ik dat deze wel werkt waarvoor ik het gebruik!
3. Andrélon schitterend steil: Als ik mijn haren wil stijlen, (wat ik eigenlijk bijna nooit doe) spuit ik eerst deze op. Het zorgt namelijk voor bescherming tegen de hitte van je krul of stijltang. Ik vind het naast dat het goed werkt, ook een lekkere geur hebben.
4. Andrélon nachtwonder: Dit product is een soort conditioner voor als je gaat slapen. Het helpt je haar voeding te geven terwijl jij je nachtrust neemt. Het spul trekt snel in je haar en kan in droog of nat haar worden aangebracht. Als je het spul in je haren smeert, moet je wel zorgen dat je het een half uur voordat je gaat slapen hebt ingebracht. Of na het douchen natuurlijk. 
5: Andrélon glans & care mousse: Eigenlijk staat het al een beetje in de naam van het product. Het is een mousse die je haar beschermt tegen zon- en daglicht. Ik vind het zelf echt heel fijn aanbrengen omdat het een luchtige mousse is.

Door naar producten van Schwarzkopf. Ondanks dat ik Andrélon het fijnste merk vind, moet ik toegeven dat deze ook echt ontzettend goed is.  Ik vind deze overheerlijk ruiken en ben ook echt blij dat ik deze heb uitgeprobeerd. Allebei hebben ze een andere bedoeling voor het haar, maar samen zijn ze echt super.
 1. Gliss kur hair repair: In dit grote, ronde ding zit een heel lekker spulletje die je het best als haarmasker kan dragen. Het zorgt voor glans in je haar en maakt het ook nog eens zacht. Ik ben erg blij met het resultaat als ik dit weer eens in heb gehad. Vooral omdat het maar één minuut intrekken nodig heeft en dan gelijk al een heerlijk zacht resultaat geeft.
2. Gliss kur hair repair spray: Deze spray zorgt net zoals de andere voor glans in de haren, maar het zorg er ook voor dat klitten makkelijker zijn uit te kammen. Het spul is verder ook nog verzachtend en verfrissend qua geur. Ik heb geen idee hoe ik het moet omschrijven, maar het ruikt zo ontzettend heerlijk. Ik denk dat je het zelf moet uitproberen om echt die geur te ervaren. Ik word er in ieder geval heel erg blij van!

Huid producten




Deze zal ik weer van links naar rechts benoemen.
1.  Shower gel van Grace cole: Zoals al gezegd, dit is een shower gel. Misschien was dat al duidelijk aangezien ik al had vermeld dat ik aan de huid producten ging beginnen. In ieder geval, met deze shower gel ben ik heel erg blij. Het heeft de geuren van watermeloen en grapefruit en daardoor ruikt het heel fruitig. Dit is echt een typische geur voor de zomer.
2. Shower scrub van Etos: Deze scrub zorgt voor een super zachte en stralende huid en het is met huidzuiverende rozenblaadjes en jojobabeads. Zelf vind ik de geur niet heel erg bijzonder, maar de scrub is verder erg goed. 

1. Coconut body butter: Deze body butter is van kokosnoot die heel erg lekker ruikt. Het spul voelt dik aan en geeft dus een goede dekking op de huid. Het geeft een zacht effect en ruikt daarnaast ook nog lekker. (Natuurlijk naar kokosnoot)
2. Body lotion vanilla frosting: Dit is echt een typische wintergeur! Het is een hele lekkere body lotion die ruikt naar vanille en dus perfect past bij de body wash die ernaast staat. 
3. Body wash gingerbread: Ik ben echt verliefd op dit flesje gevuld met de geur van de koekjes: 
pepparkaka. Dit zijn Zweedse koekjes en worden meestal met kerst gegeten. Natuurlijk past deze ook perfect bij de winter. Hij brengt makkelijk aan doordat het spul niet te dik is en dus makkelijk verspreid.

Extraatje

Ik ben vandaag eventjes naar de stad geweest met een vriendin en heb daarbij weer iets van Gosh gekocht.
Dit keer is het iets voor mijn lippen in plaats van mijn ogen. Hieronder zal ik de foto's neerzetten.



Zoals je ziet is het best wel een krachtige, paarsachtige kleur en heeft het veel pigment.  Ik ben er zelf heel erg blij mee omdat het echt een hele mooie kleur is en hij dus ook een strak effect kan creëren. Vooral omdat het zo'n opvallende kleur met zich draagt. Ook vind ik het zo leuk dat het een soort gloss is, waardoor het er net iets mooier uitziet door het glanzende daarin. Daarnaast het heeft ook nog wat andere leuke dingetjes zoals een spiegel en licht die via een knopje aan de bovenkant aan kan worden gezet. Deze is dus ook makkelijk in het donker aan te brengen! Ik ben er in ieder geval heel erg blij mee.

Alle bovenstaande producten zijn te halen bij een drogist, op de kokosnoot body butter na. Die heb ik bij de action gehaald. Voor de overige producten ben ik langs de Etos of Kruidvat geweest.


Groetjes, 
Dimphy.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten